Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Har varit inne istan och ätit lunsh/brusch med Angelica.
Åt på Bella´s, så jävla gott det va !
Sen gick vi på stan en sväng och kolla lite, hitta inget :( Och jag som va så shopping sugen !
Får ta en tripp till Örebro när lönen kommer istället, d.v.s på fredag :D

I morgon blir det att åka till Nora och foto lite med Ellinor och Anki.
Tänkte kanske ha rockabilly tema, kom gärna med förslag på vart man kan vara.
Bakgrunden måste ju passa in i temat oxå.



Undra om vi har kvar mormors gammla klänning, måste fråga mamma.
Har för mig att den är rätt så snygg.

Snedstreck Madelein

Känner inte du mig så pass bra att du borde veta att jag inte skulle säga nånting sånt ?!
Och varför skulle jag ens säga det ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: