Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Jadu, vad ska man säga ? Vilken kväll.
Började hur bra som helst, va på världens flummhumör.
Allt flöt på, vi hade skit kul så o.s.v, men sen balla det ur och då vart det lite väl mycket skrik och tårar.
Men de har löst sig nu :)<3

Idag har jag och Anki setat uppe vid banan vid kassan och tagit betalt.
Va lite jobbigt när man hade världens huvudvärk.
Känns som om det va typ 40 grader ute, så åkte alla bilar förbi och vråla mer än vanligt.
(kanske lät så för att jag hade huvudvärk ?!)

Mådde faktiskt helt okej i morse, men sen vart det bara värre och värre.
Tog en treo när vi kom hem, då gick det över. Men nu har den kommit tillbaka igen :/
Ska ta och ta mig en dusch nu och få i mig nånting att äta.
Sen kanske göra nånting så man piggnar till.

Hoppas alla andra hade en bättre lördagskväll än mig.

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: