Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Har inte riktigt haft tid att skriva idag, direkt när jag gick upp (vart halft tvingad)
va det bara att klä på sig sen åka till Stråssa och gratta Hanna som har fyllt 31.
Fick at och fika där, så vart kvar ett tag.

När vi kom hem va jag så himla trött, la mig framför tv'n.
Så funkade bara disney chanel och toon disney, (inte för att jag dom kanalerna går varma hos min men ändå :P)
Såkae somna, trodde inte jag va så trött.
Vaknade först av att pappa skrek att jag skulle lägga ut extra nyckeln om jag skulle gå nånstans.
Somnade om lika fort, sen vakna jag av att telefon ringde.
Vaknade till och åkate in till stan och käkade en kebabtallrik med älskade Angelica.
Gick och strosade lite på strandpromenaden, satt på kyrkbryggan en stund.

Igår då, började (som valigt) bara jag och Anki hemma hos henne.
Tur att vi har kul tillsammans iaf  :)<3
Åkte vidare till folkan, lite mindre folk än vad jag trodde.
Men alldeles lagom mycket folk, alldeles lagom alkohol påverkade, alldeles lagom lugn kväll.
Helt okej alltså :)

Ska nog ta och designa om min blogg, eller nån som vill göra det åt mig kanske ?
Nej ska nog sova istället.

Snedstreck Madelein

We can play it safe, or play it cool,
follow the leader, or make up all the rules,
whatever you want, the choice is yours !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: