Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Rättvik 2009

Kategori: Bilder

Jag tror inte att det finns någon bättre stad än Rättvik.
Skulle lätt kunna flytta dit, men då skulle inte v.31 bli detsamma.
Men skulle ju vara bra skönt att ha en lägenhet där och slippa oroa sig för att inte få nån campingplats.
Men det är de ju dom är grejen med Rättvik, stå i kö för att få en plats.
När man väl fått den börjar man packa upp, går och äter eller något annat.
Ni som aldrig har varit på Classis Car Week. Ni har verkligen missat någon kan jag säg !

Jag och Anki har redan börjar planerat för nästa år, haha !
Brukar kunna bli lite för mycket alkohol, men va fan. Man lever bara en gång.

Här kommer några av mina favvo bilder:

Jag och Anki efter första groggen i Jocke's bil på väg till "förfest"


Våra första groggar !


Skulle hoppa över ett staket för att gina, jina gjna (hur fan stavas det :s) för jag och Oscar orkade inte gå runt.
Men de va lite för högt för mig, vet fortfarande inte hur jag kom över.
Men jag fick sår i handen iaf. Sved som 17 oxå !


Min utsikt på vägen upp och hem ^^,

Nu orkar jag inte lägga upp några fler, vill ni se alla andra får ni gå in på bdb.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: