Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Paj

Kategori: Just another ordinary day

Oj så trött jag blev helt plötsligt !
Ska nog bara kolla till min farm sen blir det sova,
eller sängen och tv'n iaf ^^

har nyss gjort paj till mig och Anki, en väldigt efterlängtad paj.
Har suktat efter de länge nu, och äntligen fick jag det :D
Vi sa förut att vi inte skulle äta så mycket paj för då skulle vi tröttna så fort.
Och nu va det faktiskt längesen vi åt de ^^

I morgon blir det mer jobbsökande, har inte sökt klart alla än, suck !
Sen ska jag tog en svängom med dammsugaren på rummet och en dammtrasa kanske ?
Kanske dax att rensa garderoben igen nu när jag handlat en massa nytt.

Jaja, god natt på er allihopa !

Snedstreck Madelein

I'm all awake, thinking of my own

Kommentarer


Kommentera inlägget här: