Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Lördag

Kategori: Just another ordinary day

Jaha, idag mår man som man förtjänar !
Men eftersom jag mår ganska bra så vet jag att jag förtjänar det ;D
Hade så jäklans kul igår !
Började hemma hos Anki (som vanligt), men denna gång va vi faktiskt inte själva.
Jocke, Börnis och Nicklas kom oxå.
Så hade Ankis mamma och pappa kompisar där, så vi va ett par stycken.
Stackars Ann fick köra in oss :p

Väl inne på Folkan stod vi mest ute och dansa när Go getters spela,
När dom tog paus, tog vi paus :P
Så jäkla bra live, bättre än på skiva !
Tog några kort, vart inte så jätte bra men iaf.



Satt till och med på "efterfest" med dom ;D cool :p
Väldigt trevliga är dom :)

Ikväll blir det nog lugnt, känner inte för att varken gå på parkfest eller dricka så.
Nej nu ska jag och mamma ut och plcoka svamp :)

Snedstreck Madelein

Allting är inte alltid upp till mig !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: