Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Lördag

Kategori: Just another ordinary day

Jaha, vart ingen utgång igår.
Ingen "riktigt" iaf, Anki fick jobba så vi spela biljard och va vid folkan hela kvällen istället ^^,
Lika bra så slapp vi göra av med en massa pengar både igår och idag !
Men ikväll blir det utgång, men blir ändå lugnt. Iaf för mig, för Anki vette fan ;)

Har nyss varit hos Carro på herbal life party, dom där protein shakesen va faktiskt helt okej.
Skulle jag lätt kunna dricka för att gå ner i vikt, men de va ltie väl dyrt för mig.
Hade jag haft jobb så hade jag kunna köpt, men kosta över 1000 kr för typ en månad.
Så jag stod över !

Jaja, ska ta och byta om, sminka mig sen gå över till Anki.

Snedstreck Madelein

Since now Im gonna make it alone, Dont try I wanna be on my own !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: