Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

God natt !

Kategori: Just another ordinary day

Har varit och tränat för ett tag sen med Anki, riktigt skönt va det :)
I morgon blir det mer träning,
men först en morgon promenad efter att Andreas och Marie vart här och hämtat mina nya jenas som måste bytas, dragkedjan har gått sönder.
Och jag tycker det känns onödigt att betala 120 jävla spänn för att få åka buss til örebro och tillbaka för att få byta ett par byxor sen inte kunna handla eller göra nånting mer.
Så dom va snälla och kunde ta med dom när dom ändå skulle dit :)
Dom skulle komma vid 9 sa dom, så efter det blir de en morgon promenad sen frukost.
Sen vidare in mot stan tll arbetsförmedlingen, suck !
Hatar den där jävla arbetsförmedlingen ! Men måste göras.

Idag gjorde jag en riktigt god sallad :D
Hade tänkt att ta lite efter träningen, men då har pappa tagit det till matlåda i morgon :(



Jag hade i, sallad, fjärilsmakaroner, majs, röd paprika, gurka och knaperstekt bacon !
Mamma och pappa ville ha lök och tomater i, men de ville inte jag.
Så det fick ligga i en skål bredvid ;p

Till efterrätt blev det ostkaka med grädde och hallonsylt :D


Nam nam :)

Nej nu måste jag släga i mig nått att äta innan jag ska sova.
Natti

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: