Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

God kväll !

Kategori: Just another ordinary day

Har nyss ätit kycklinggryta med glasnudlar så är äckligt mätt, som vanligt.
Att jag aldrig kan lära mig äta normalt mycket även fast det är så jävla gott !

Innan det va jag över till Anki och fick en kopp kaffe, så vart det några cigg på det med så klart :)
Efter maten så måla jag mammas nagalr (som hon tjatat att jag ska göra nån vecka ;D)



Vart helt okej, synd bara mina nagellack är på väg att torka.
Behöver köpa några nya !
+ Att mamma har massa gropar i naglarna efter att ha klämt nästan varenda finger,
så vart lite guppigt men inte mycket att göra åt.

Och nu när jag ändå har minneskortet i datorn så tänkte jag tömma det på lite kort.
Så här kommer några blandade som jag inte lagt ut;


Min isbjörn som jag fick av Anki's mamma i lördag :)


En klänning jag hitta i Örebro när jag va där med Niclas, våga inte ens kolla på priset ^^,


Liam visar att han är stark och hänger på kylskåpet (med hjälp av farfar ^^,)


Några av cupcakesen jag baka till mamma


Blåbär från våran blåbärsbuske, typ 3 ggr störe än skogsblåbär + mkt godare !


Sötnosen jag och Anki (+Oscar en natt) sov med i Rättvik (svartaänkan)

Nu hittar jag inte nå mer bilder, men nu fick ni ju några att titta på iaf ;)
Nu ska jag ut och röka.

Snedstreck Madelein

Round and round and round it goes !

Kommentarer

  • T säger:

    Men sluta rök och börja syyyyysa!

    2009-08-25 | 01:30:56

Kommentera inlägget här: