Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

God kväll !

Kategori: Just another ordinary day

Faktiskt varit mycket piggare idag :)
Ska kanske gå en morgon promenad i morgn med ?
Eller helt enkelt ta en sov morgon, har ju faktiskt nyss tränat ^^,
Får se hur jag gör !

Efter träningen sola vi solariu, gud så skönt det va :)
Sola bara 10 minuter, va ju ett tag sen så ska kanske inte bränna mig det första jag gör :p
Men jag skulle lätt kunnat solat 10 minuter till, men det blir nog nästa vecka !

Och efter helgen ska jag nog ta och sluta röka, hur nu det går !
För jag vet att jag kommer vilja röka i helgen eftersom vi ska ut på fredag,
så är det så himla gott med en (massor) bakfylle cigg.
Men sen får det bara nog.
Nej nu ska jag krama kudden och kolla på tv innan min dejt med Johnblund.



Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: