Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fredag :D

Kategori: Just another ordinary day

Wiii, äntligen fredag :D
Är sjukt taggad för ikväll, synd bara att min hals känns lite mongo. Som om jag är påväg att blir sjuk :/
Jaja, får väl ta igne och vila mig i morgon eller nånannan gång.
Har nyss varit inne i stan med systeryster och handlat groggvirke, ciggaretter och annat nödvändigt till ikväll.

I morse så steg jag upp vid halv 8 och gick direkt till Anki.
Tog en promenad tillsammans på typ 40-45 minuter.
Efter de så färgde vi hennes hår,har inte en aning om resultatet för hon va tvungen att duscha sen åka vidare till skolan.
Hoppas det blev bra bara :) Men de tror jag, annars skulle jag nog fått ett panik sms om att hon inte tänker gå ut ;D

Nu måste jag sminka mig och invänta mamma så hon kan laga mina byxor.
Som jag köpte förra onsdagen, som jag fick lämna in för dragkedjan va trasig, men fick ett par nya som sömmen va trasig på nere på benet. Så det är bara att hon sätter sig när hon kommer hem för jag ska ha dom ikväll ;p

Syns på Folkan #13 ?!



Snedstreck Madelein

Just let me hear some of that rock'n'roll music !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: